Småkoseleg😊

Må no igrunnet sei eg syns det er koseleg å sitte inne godt innpakka i pleddet

Ute rusker vinden skikkeleg og regnet piska ned..
Vore ein liten trimtur…
Var kjempeglad eg kom meg heim att😙

På nyheitene handlar det om ruskever..Hagen og Nordtug

Statsbudsjettet er visst i boks..

Her har kommunen lite peng og ingenting er i boks😙

Brenn godt i ovnen og lysa er kveikte

I morgon må eg og Larrisen på tur..
Håper på godt føre…vi er ikkje så glad i sørpeføre vi…

Men får håpe det høljer ned med regn i heile natt😎..

No trur eg gamla skal lage seg litt mat…
Er det kosekveld så er det det😊

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg