Black friday

Jau
Den starta hos eldstemann med hagl;lyn og torden
Dei reiste på jobb og skule og gamla og Larrisen starta heimreisa på slapseføre..
Gjekk seint..men vi er ganske flinke til å sleppe forbi..

Vart steike pissetrengd😉så glad det var åpent på senteret i Dale..
Der var det jo folk tidleg på morningen.Den svarte fredagen var jo her og..

Hadde liksom ikkje tenkt å kjøpe noko eg altså…
Men enda opp meg gore-tex sett som i mine auge var steik dyrt..
Og var liksom halv pris…
Mulig eg er lettlurt men er noko eg treng om ikkje anna

Men så var det størrelsen då…
Akk o ve
For ei som størstedelen av mitt voksne liv har brukt S så stikk det i hjerterota med L

Hadde nok gått med M
Men med ein arm som ikkje er så lett å ha med å gjere så er det best med romslege klær..
Fattigmannstrøst er å trøste seg sjølv😉

Hadde liksom tenkt meg bort på desse nye butikkane dei har fått inni nabokommunen…
Men fann ut at no vart det nok pengebruk.. .litt vet må eg jo trumfe fram😙

Litt bedre føre resten.
Godt fornøgd med Larrisen😉
Tek seg bra fram…
Men det tek si tid med oss to

Regnklærne funka fint dei..
Greit å sleppe oljehyra innimellom😉

Fått fyr i ovnen.
Litt utrivelige ute så innekos må til😙

God fredag😊
Armen verker og gamla er utsleten
Ikkje berre berre med svarte fredagar😚

2 kommentarer
    1. Jeg var til legen på kontroll etter operasjonen, og det var trafikkaos pga Black Friday. Pga hånda min ungår jeg å dra på shoping i dag. Har litt operasjonssmerter, og er redd for at folk skal komme bort i hånda.
      Ønsker deg en kjempefin fredag, og ei kjempefin og god helg 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg