Fårikål😙

Stappmett er berre forbokstaven
Var god om eg må sei det sjølv
Hadde for ein gang skuld nok smak på den
Med gulrøtter i…
Fordi eg syns det er godt🤡
Kokte i timesvis så kanskje det gå smaken
Hadde spagetti og kotelett og😙
Litt for einkvar smak..ja ikkje oppi fårikålen altso😂
Ikkje alle som likar fårikål..

No er eg rett og slett nesten kvalm.
Middagsgjestane er gått heim og eg har rulla meg opp i sofaene..

Rydde får eg gjere i morra.
No er det litt sofasport.
Reprise antagelig.. nytt for meg

Funne meg eit strikk
Armen er ikkje så glad i den slags..
Men kjeder meg
Skikkeleg vind ute…
Men no har eg tatt helg😊
Julemesse i morra kanskje..
Litt kos det og😊

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg