Symesterskapet

Rart,,,

Eg kan ikkje sy,men syns det er kjekt å sjå alt dei får til 🙂

Imponert eg, og fasinert

Kanskje eg har ein sånn indre kreativ side som eg ikkje har klart å få fram:-)

Kanskje er det noko med at ein veit ikkje kva ein kan før ein har prøvd:-)

Men trur det hadde vorte mykje bortkasta arbeid

 

Litt sånn rar førjulstid iår…

Får ta det som det er ..

Jula kjem uansett den:-)Så i år er det berre avslapping og kos…

Tenkte eg skulle prøve å bake litt kjeks…

Berre for å føle litt julestemning.Riflekjeks må eg liksom ha…

Og kromkaker:-)

Har no fått på plass adventslysa og på søndag er det basar og julegrantenning i bygda:-)

Kjekt med tradisjoner syns eg..og med dei kjem og litt julestemning

Eg er igruen veldig glad i denne tida.

Advent og jul:-)I år uten pappa noko som nok vert litt rart…

Men sånn er no livet.

Gleder meg til kos med familien og gode stunder

Desse to her er over 30:-)Litt pjuskete er dei no,men har hatt seg nokre omganger i vaskemaskina dei første åra:-)

Minner er viktige:-)

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg