Glad eg er lommekjend😍

Vi har fått vegadresse..
Endeleg…
Berre at denne merking uti her skjønner eg ikkje…
Er retningsvill
Men har no liksom visst kor eg voks opp…
Nei då, seier vegmerkinga

Ned her bur som min visstnok…
Visste ikkje det eg…
Trudde han budde lenger inne

Trur eg endå…
Gått tur..

Når eg kjem til slike skilt så tenkjer eg at her går skilje.. .
Nei då…
Eg trudde skifjordvegen gjekk lenger

Til hit….og ikkje som bildet under

No lurer eg på…
Kven skjønner i grunnen kor grensa går og korleis finn ein dei som oppheld seg på 1008😎
Ikkje at eg trur det er noko vedkommande sånn uten vidare føler behov for at nokon finn fram.men kan jo verte sjuk

Skiltet står i veikrysset.. .
Ikkje veit eg kvifor..
Mulig eg er vanskeleg men skal ein først merke så får ein no gjere det rett😎

og her ligg huset til son min:-)

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg