Stakkars gamla

Her sit eg i utkanten
Nedsnødd og forlatt
Følest omtrent som om eg til nordpolen er dratt

Er stappa forkjøla
Har feber og frys
Syns eg at eg høyrde at det var nokon som fnys?

I dag vil eg flytte til varmare land
Eg vil heller ikkje ha så ilt i ein arm
Det går seg nok til
No er det snart jul

Til dess har eg tenkt å halde meg i sjul

Får håpe at vinteren går over litt faderleg fort
Eg får jo ikkje måka og klarer ikkje stort
Men ingen som bryr seg der oppe i sky
Det berre snøar på ny og på ny

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg