Kor henn med ting?

Ikkje så enkelt å pusse opp..
Dvs.det gjer jo andre..
Men kor henne med ting..
Er stabla fullt overalt hos meg…

Må jo rydde stova visst vi skal legge nytt golv….
Jau…
Er jo her eg har alt eg treng og meir til…

Dette er minste problemet.. .
Må nok ta halvparten om gangen..
Har store tunge møbler i lita stove..
Veldig upraktisk når det skal flytta på..
Ikkje at eg klarer det..
Men må ha ein plan..
Så no sit eg rett opp og ned og planlegg…

Må nok kanskje rømme til naboen ein periode…
Rett og slett ikkje plass til meg❤
Men går no endå..
Kanskje det er ein fin anledning til å få orden i kaoset…

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg