Gamla og strikketøyet

Aldri vore nokon strikkar  av rang
Sånn vanlege sokkar går som ein leik..
Og tepper som kun er rett.
No har eg ikkje kunna gjort så mykje av verken ett eller hitt dei siste månene.. .
Men no er eg starta med ein ny hobby…
Skjørt…
No vart det første verken pent eller noko å skryte av…Men tråden var dyr og hadde mønster…
Men passa❤og hett var det og.
Og sånn i ekstase av arbeidslyst kjøpte eg meg billig tråd på Europris og starta med å eksperimentere i mønster eg fann oppi øverste topploket

Litt usikker på korleis det kjem til å verte…
Men duger ikkje uprøvd😊og tråden var billig..
Vært lei heklegardina…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg