Gamla har invadert naboen

Stakkars mamma
Ikkje greit når snart 60 års gamle døtre dukkar opp og seier…
Du eg må bu her ei stund…
Ikkje sett snurten av eletrikaren så dette kan ta tid…

Heime er det ikkje verande og ikkje råd å gjere noko før eletrikaren har vore der…
Håper han kjem mandag…

Ikkje vand å bu vekke eg, og mamma vil nok gjerne ha att herredømme over huset…

Fått blomster av eldstemann

Vi fekk kvar vår bukett💗

Skikkeleg pissesurt ver for tida…
Er småforkjøla og småslakk.. .
Ute rusker vinden…

Ok med kosesøndag og sport i morra…
Fastelavn og Ol
Må kanskje dytte meg ei runde…
10000 skritt må eg vel klare mellom slaga😙

Nyt morsdag og fastelavn imorra😗
Det skal nemlig eg

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg