Vinter meg her og der

Heilt ærlig er eg lei denne vinteren for lenge sida..
Jada.Veit vi har februar men redd denne vinteren dreg ut..
Det snør og snør

Uff.
Glatte vegar og vinteren er ikkje mi greie…

Ikkje er eg nokon strikka heller..
Men idag ligg eg henslengt på sofaene til naboen og strikka og ser sport…
Hadde meg ein tur ut i snøføyka men godt å komme i hus…

Eletrikaren håper å komme denne veka og det må eg sei eg og håper på…
Til dess får eg prøve å smørje meg med tålmodighet..
Larris er nesten nedsnøa..Må nok måke den fram i løpet av dagen…
Får berre snøe seg ferdig først.

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg