Knoklene skrik…

God morgon heiter det vel.. .
Uff.. går seg vel til..

Sit  her som ei rue.. .stiv og støl…
Kaffien er min beste venn; og eg gruar meg til å koste snø av Larris og ut på vegen…

Fullt opplegg…
Butikk og frisør….
Så fysio og jobb…
Vert ingen tur etter vegen idag nei…

Ikkje mange km. Å slå i bordet med på dytten😀
Men orkar rett og slett ikkje gå på tur no…..
Takke meg til kaffi og TV.. .

Vakkert ute…
Berre at kroppen min er skapt for sol og varme.  .
Men går seg til…
Er no ein gang b.menneske❤

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg