Gamla på sofaene.. .

Tidleg oppe må vite..
Har visst gått glipp av nokre medaljer i natt.. .
Heia Norge..

Vinden har roa litt men bråker fortsatt..
Sjølv er eg slakk og verker sånn overalt.
Hovudet verker så antar det er forkjølelse som gjer sitt inntog..

Har iallefall fått gamla or senga

Tatt ein pille og slengt meg på sofaene.. .
Håper det roer seg utover dagen..

Men så lenge kan eg no få med meg litt ol😊

Og kaffi😆

Bør nok sjekke tingenes tilstand etter vinden i natt.. .
Men vert ikkje endå…
Mørkt ute.. .

Er vel ikkje rare greiene eg kan foreta meg uansett….

Naturen skal ein ikkje spøke med..

Ha ein fin dag😊

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg