Går på fram…

Både med gamla og kjøkkenet…
Kvelva meg opp i sofaene hos naboen..
Sliten og i mangel på frisk luft…
Ikkje gått tur idag og det merkast…

Går ikkje etter mørketsfrembrudd og prinsen treng bestetid.. .

Vore med besten idag…
Vinterferie😊kos med besøk.
Held meg fortsatt hos mamma og prinsen er gjerne med oldemora…
Superdame.. .
Laga til og med pluggfisk til meg i kveld…ikkje rart eg ligg i sofaen😊
Matvett har eg ikkje.

Eletrikaren har starta jobben og snekkarsønnen starta å plate…
Gamla har helde seg vekke…
Må ta meg ein ryddeopplittdag i morra trur eg…

Veit berre ikkje kor eg skal gjere av ting….akkja…

Men vakkert ute😚

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg