Gamla reiste til byen

Av og til kan til og med eg vere spontan…
Var eldstemann sitt påfunn og eg nølte….
Gammal og treg vorten…

Litt snø må ein rekne med over fjellet😉
I Bergen var det vår

Duer overalt

Og tiggara..
Med og uten hovud…

Kvifor er det så mange som spør etter peng?
Barnebarnet lurte felt og kvifor han tok av seg hovudet var eit mysterium..

Fin by

Venta på pappaen og mat må ein ha

Litt lei besta

Kjekt å vandre rundt litt

Lang dag og no endeleg på ferja…
Heime om 1 times tid…
Litt kjekt på tur, men skal verte godt å komme heim😊

Lenge sida sist eg var i Bergen når eg tenkjer etter😙
Kanskje eg skal bye meg litt oftare

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg