Slutt å syt😎

Av og til treng eg litt tilsnakk
Godt eg har gale Lise..
Irriterande alter ego ,men har eit poeng…

Inne i ein litt tung periode merkar eg..
Det meste går meg hus forbi og har ikkje lyst til nokon ting..
Går nok over
Brukar det….men gjer seg med eit spark bak…

Gale Lise  fekk meg etter mykje styr ut døra…
Er no for pokker berre litt yr..!!!!
Der er vååååår menneske…

Kyss meg her og der☺
Men var godt med frisk luft og appelsin som belønning…

Sånn går no dagane…
Og kjøkkenet?
Kjem nok ein dag…
Det og eletrikaren…
Kanskje han og har ein down periode?
Ikkje godt å vite….
Trur eg berre skal ha ein kose meg inne dag😊
Prøve å få ferdig gardina😉

4 kommentarer
    1. Bra du fikk tatt gale Lise i ørene 🙂
      Det er kjempeherlig vår, og hos oss har været vært kjempefint med sol og skikkelig vårstemning. Selv savner jeg å trene, men jeg er syk med bronkitt og feber, og holder på å gå på veggen.
      Ønsker deg en kjempefin mandagskveld, og ei kjempefin og god uke 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg