Fest og trening🎃

Fantastisk å køyre heim ikveld…
Sliten i beina…
Fått  gjort mykje idag unntatt å nyte vårsola..

Jaja…kan jo ikkje få med meg alt

Måtte få litt orden på topploket…
No kan desverre frisøren ikkje utføre under …

Heks er eg uansett…
Vore på trening før fest på avdelinga.. på jobben:-)

Kosa oss med mat og levande musikk.
Dans til å med…nesten katastrofe..
Strikka meg skjørt.. .litt vidt i livet
Med glatt strømpebukse som held det meste på plass, så trudde eg det var bankers…
Men held ikkje på plass strikkaskjørt…
Treng ikkje sei meir…
Må sy i strikk…

Gjeld å kunne le av seg sjølv…

No har eg slengt meg ned i sofaen

#humor#foto#frisør

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg