Pengesluket i harnisk

Eg har lært noko nytt idag eg..
Føremiddag er kvart over åtte…
Takk Gud for at gamla ikkje fekk sove og var oppe før fuglane sang…
For meg er det morgon på den tida.

Ringde då han sto på tunet..
Snakka engelsk må vite…
Lurte på om det var eg som hadde ein Volvo..

Sa eg kom om 5 minutt.
Slenger på meg jakka og gjekk det fortaste eg kunne
Han kunne jo ikkje vite at eg ikkje var heime…

Stakkars Pengesluket..
Sto der livredd og pottesur..
Hadde friskt i minne gårsdagen då fremmede menn hadde skubba og flytta på han uten hans tillatelse☺

Ikkje berre er han avskilta, men her vert plassen invadert av store bilar i tide og utide:-)

Gamla gjekk seg ein tur i same slengen…
No tek eg frukost på altantrappa til ho mor

 

#humor #kvardagsliv

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg