Pokkers gangsperr

Nett så vidt eg klarer å gå….
Er noko som heiter utstrekning har eg høyrt…
Den gløymde eg.
Er vel ikkje vand til å gå fleire kilometer rett til vers…

Var jo verdt det då…
Lurer på om eg og skal strikke klær til trea mine….?
No er eg redd det vert uoverkommelig..
Har jo ein heil skog…

Dette her er heller ikkje kvardagskost..
Og når ein då skal vere litt pen dame og vaser rundt med sko med hæl på brustein, ja då får ein ilt…

No hadde eg altså joggesko til fløyen😊
Men går seg vel til.
Våren er her og ny veke på gang

2 kommentarer
    1. Ja, gå i høyhæler gjør aldri jeg hvert fall. Her er det kun gode sko, og nå er det snart joggesko igjen.. 🙂 Jeg hadde ikke giddet å strikke til trærne hvert fall 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg