Nedtur deluxe😂

Skikkeleg trasig er det.
Her har eg venta på kjøkkenet i månedsvis.
Smilte rundt då det kom og gjeipen er den andre vegen idag..

Reknar med junior lurte litt på mora sitt valg ved oppsett av skap…
Starta med matskapet og så kom skapet til micro og steikeovn

Kvitt…jaja benkeplate er jo kvit..
Monterte underskapa og til slutt kjøleskapet…
Leirfarga..

Kunne hylt….
Antar det tek 2 mnd før eg får nytt….
Og det skal vere leire…på alle synlege flater….

Mikroen var kun 50 cm…skapet 60…
Er liksom vitsen med integrert at det skal passe…
Sånn som ikkje passer det har eg frå før…
Stor ripe i ripe skuffa…

Dei to siste delane kan ein jo klare seg uten ei stund…
Mykje verre med skapet som stekeovnen skal stå i…
Den passa forresten…
Uff seier eg..
Har no sendt mail og bilde…
Lite eg kan gjere med det…
Men temmeleg trasig….
Og gamla er sur…
Ikkje så glad i kjøkkenlevrandøren idag…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg