Vi pusser og skrur

Her skrus og ordnas det i full forvirring.
Går no på fram.
Glad når eg kjem så langt at eg kan sette ting inn i skapa..
Det nærmar seg

Gammalt og nytt i skjønn forrening

Godt eg har ein handy son..😍
Ja har to…men er yngstemann som bur nærmast og føler han må😊
Er jo snikkar.. .

Får hjelpe han med noko anna eg…

Har no styrt med å rive av plast og rydde.
Begynne å vaske litt imorra😊

Gleder meg til å få orden i kaoset.
Får nye deler i veke 19…
Så inntil då får eg no ha litt feil og mangler på nyedelen.
Nett som med gamla sjølv…
Men det hangler og går.
Kjenner det skal verte godt med fysio imorra ☺
Må halde skrotten i så nokolunde form🤡

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg