Kaos hos gamla

Fått meg ny utedør idag….
Fått og fått fru Blom,men fått den i.
Fekk berre eit problem…
Kul umulig å få ut den hersens nøkkelen då eg låste…
Vrei og vrikka…einaste som fekk fart var irritasjonen min…
Noko gjer eg nok feil…så eg måtte låse innafrå å gå ut kjellerdøra.. .

Inne er det kaos…
Prøver å rydde…sette på plass…kaste noko og pakke vekk ein del..
Er lister og verktøy overalt…
Nærmar seg ein ende…

Godt ein har stort spisebord☺
Har følelsen av å ha jobba i timesvis uten at eg ser eg har gjort ein skit…
Litt sånn trøstelaust…

Men….har fått opp gardiner i stova i rein frustrasjon ☺

Ser litt bebudd ut😚

Gjekk meg ein tur i rein frustrasjon over eiga hjelpelausheit….
I morra er det jobb☺
Sikkert like greit med litt pause i galskapen☺

Ha ein fin laurdagskveld😊

 

#ironi#oppussing

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg