Trist

Vert så trist å lei meg av nok ei skuletragedie i USA.

Det at det liksom er tryggare med eller uten våpen, og at ein berre kan skaffe det er uforståelig for meg.

Er det våpenindustrien som styrer…Skremmande.

Flystyrt og kongebryllaup…

Sofadag på meg som de skjønner.Sove har eg og.

Best å gi kroppen ro.

Går mykje papir…frys…Rett og slett stappa forkjøla…

Tidlevakt i morgon….går nok greit med litt febernedsettande:-B 

Kven vinner av alle talenta skal tru?

Flinke alle frå sang til dans.

Lar meg imponere…

No må eg hente meir papir…

Klar for siste etappe av talentfulle utøverar

 

God pinse<3 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg