Nordavind og hovudverk

Dagen starta med ein gedigen hovudverk…
Tok smertestillande…let att augene…låg pinn i ro og tenkte….her blir eg..

Der kima jo den hersens mobilen…
For meg ukjent nummer…
Men tok den heldigvis…
Hoff og Knutson.. .
Hadde med noko til meg men fann ikkje ut av kor eg budde…
No fekk eg fart or senga…
På med sko og ned i vegen…
Etter eit par telefonsamtaler så fann vi kvarandre😎
Hadde kjøyrt for langt må vite…og ikkje berre litt…men hadde bra med sjølvtillit😊grei ung mann.

Var berre det at eg fekk jo beskjed igår om at han kom…
Det hadde eg jo gløymt…
Skremmande…

Men kom meg no or senga.
Hovudverk med denne forkjølelsen..
Seige greier…
Hatt slapp av og kose meg dag…
Gjer godt innimellom.
Sakner ein krok uten vind😊
Men….veret er flott om litt kald luft…
Og er bra varme i godstolen med teppe på.

Skikkeleg koseteppe…

Kald vind ute..
Får kle meg godt å ta meg ein kveldstur…
Må berre ha med meg Sommarhytta.
Imponert over kor flinke dei er.
Flotte hytter😊

Fortsatt mett etter å ha laga meg ein haug med fleskepannekaker😊
Gjekk ned på høykant.
No har eg mageknip😎
Men   er i grunnen verdt det.
Dagvakt i morgon☺
Kjekt men fykende travelt😊
Våkner no utpå dagen….

Våren er super

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg