Gamla har bursdag…

Feira med meg sjølv og stillheita.
Kaffi med ho mor😊

Gadd ikkje ein gang å gå tur…
Tek på å verte eldre må vite…
Men slappa av med bok og kaffi.

Lurer fælt på kor eg har gjordt av strikkepinnene mine…
Borte vekk…
Har dei nok på ein lur plass…
Litt for lur for meg..

Skya over idag så eg håpa på regn…
Den gang ei.
Har ferie frå mandag…mulig det kjem då..
På laurdag har eg meldt meg på tur til Alden..
Då er det meldt full åpning på alle sluser…då vil eg ha opplett…
Har liksom ikkje heilt lyst på fjellturer fortida..
Kvifor veit eg ikkje…er jo tørt..
Orm overalt…
Grøss og gru…ser jo nesten ein for dagen og meir til…
Og i år er det nær huset…
Jau då….mulig nokon syns dei er pene.. .eg likar ikkje slanger.. og er giftige..
Held med kveps,.klegg og mygg…

Sær gammal kjerring antagelig…
Snart leggetid…dagvakt imorra..
Litt kjekt å sjå folk😊
Kan no verte litt mykje i eige selskap til tider.
Ikkje rart eg vert sær.Lat er eg og.
Får trimme meir seinare ein gang…

Trur det er litt for lite regn …nett som naturen…eg tørkar ut😊

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg