Gamla i farta

Har ein ferie så har ein ferie.
Damene tok av til Førde.
Den eldste som sjåfør…
Har no størst bil😃

No hang eg meg no liksom berre på…
Skulle ikkje ha noko. Litt mat…
Men…alt kva ein treng

Fekk bilde av denne på telefonen…litt tekst var der og…
No ser eg  ingenting uten briller og sidan eg ikkje hadde dei der og då så såg eg null og niks..
Kva er det bilde av og kva står her…
Spurde ho mor…
Boremaskin kom det kontant…
Jau….
Ringde jr.. .
Meiner du eg treng denne…
Tja så han…var no eit tips..
Kva til?kva er det?
Er myggfelle🙂
Oj sa eg….trudde det var eit verktøy
Men sidan eg har snakka om det …så kjøpte eg…Tilbud må vite 😚
Om den virker gjenstår og sjå.
Jr .har fått den på plass i hagen..Flink😊
Godt det er feriepeng i morra for no er eg blakk…
Ikkje får eg att på skatten heller…

Tenkte eg fekk ta ein gratisaktivitet så rusla på fjellet då eg kom heim…

Vakkert i naturen

Får trim og sjelefred på ein gang😊
Er berre det å få på meg desse joggeskoa

Men helsikes med klegg…
Og dei elsker meg…
Nokre av dei få som syns eg er både lekker og tiltrekkende.. .
Ikkje gjengjeldt 😎

Alden hadde hette på.

Vakkert lys😚
Litt sur vind på toppen så var rask.. .
Litt smerter i knea etter nedturen som vanleg..går over..
Godt fornøgd med feriedagen😚
Men jammen glad pengane snart kjem på konto😊

Må ha noko snop 😊

#ferie#foto#tur

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg