Gamla i vinden😊

Bokstavelig talt.
Var rett og slett hårreisende på toppen av Einingsfjellet i ettermiddag

Flott er der jo

Men å sei det var koseleg der idag er å overdrive

No er no varden heller ikkje noko å skrive heim om stakkars…Går ikkje an å gjømte seg bak den eingang😊

Men gjorde mitt beste slik at eg fekk skrive meg inn i mantalet😊
Flotte tillagt løyper i ytre Fjaler.
No er det i tillegg knusktørt😊

Var kjekt å gå.sånn passeleg hett..
Unntatt på toppen😊

Koseleg liten steinbenk.
Er jo unnagjort på vel timen sjølv for gamlemor..
Halvparten er nok normaltid opp og ned for dei trena.
Brukar nesten lenger tid nedsatt eg.
Mykje pusting men gjer godt for sjelefreden.

Blomstrende mine lir stakkars..
Men har ikkje vatn å dele..
Veldig tørt

Og sjå kva eg har funne😚
Kvelden er redda…

Her er det eg burde gjordt ferdig…
Hm..har heklesperre trur eg..
Tja…får sjå…
Vi ligg under i håndball.. .det er verre…
Vert berre feilhekling av slikt😊
Så lar vere

#tur#foto#natur

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg