På loffen😊

Ute og farter litt.
Reist litt lenger inn i landet i håp om mindre mygg og vind😊
Misunner dei litt uteområdet framfor huset

Triveleg😊
Vert sikkert mykje brukt

Fått med meg avslutning til skulemusikken.
Slikt er litt stas for ei bestemor😊
Om eg har gått glipp av nokre fotballkampane så fekk eg no med meg dette😊
Dei har til og med nok vatn😊
Stooore ting for meg som sparer😂
Finne glede i dei små tinga er viktig har eg høyrt…
Ligg nokre bøker framme

Veit ikkje om det er eit hint😊
Vert freista å lese og sjå kva det handler om😊

Men eg har med meg strikk😊så treng ikkje lese😊
I morra er det meldt mykje ver.
Merkar at det er varmare her enn heime.Mindre vind og…
Men regn treng vi.Meir skeptisk til sterk vind.

Tenkte meg inn til nærmaste by imorra.
Har litt vanskelig for å tenkje på Førde som by…men den er jo det…
Larrisen er klar for meir utfart…
Gleder seg til å få ein dusj han og

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg