Fotball😎

Midt inni kampen Spania og Portugal..
Sånn utav intet merkar eg at eg vart dritglad då Spania utligna og så no leder dei til og med..
Visste ikkje at eg heia på dei ein gang eg…
Sånn kan det gå…
Sikkert fordi eg ikkje er så veldig glad i  Ronaldo…
Spør ikkje kvifor☺
Strikkar litt sånn innimellom…
Kommuniserer kun med meg sjølv.
Kan vere gale nok berre det…
Når eg ikkje heilt skjønner kva eg i grunnen tenkjer og gjer😊
Diskusjon er nytteslaust.. .
Argumenterer villt med alteregoet😚
Så her er det stille.Litt roping innimellom får gå

Sola skin på hi sida fjorden etter torden og regn.
Vakkert.
God fredagskveld

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg