Gamla sovna

Litt sånn slakk dag…
Syns det var litt sånn småsurt ute så slengde meg nedpå sofaen…
Skulle berre strekke meg litt..

Tek på med denne fotballen.
Kjempa heile vegen med Island…
Og vi klarer det…uavgjordt…

Våkna opp til nydeleg solskinn ute.
Fekk akkurat med meg målet til Danmark…
Har klart å legge på meg fleire kilo på nokre dagar….
Det gjekk uten problem kan ein sei…
Sånn går det med ferie i sofaen😊

Uffameg…
Kunne jo tatt meg ein liten fjelltur men har ikkje lyst…
Latskapen lenge leve…

Men men…..sånn er det av og til

Det er noko med denne motivasjonen…
Hadde sikkert vore greit å ha nokon som ga meg eit spark bak av og til…
Drog meg med på tur når motivasjonen var fråverande…
Men …får ta meg ein alvorsprat med meg sjølv..
Håpe gale Lise dukkar fram av og til…

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg