Skremmande

Ser på nyheitene.
USA og flyktningpolitikk.
Ungar vert tatt frå ulovlege imegranter på grensa
Satt i eigne leirar
Er så eg ikkje trur det eg høyrer…
Går det an…?
Skremmande
Kva gjer det ikkje med små ungar som er utrygge frå før…
Håper den lova forsvinn…

.. .

Kontrast til min kvardag.
Har jo sove lang middag ,så her er eg lys våken.
Krig og elendighet i verden i kontrast til fotball vm.
Slik er kvardagen

Ute er det ganske kaldt .
Skyene er omtrent vekke
Lyst som dagen nesten.
Fin tid dette no før sola snur.
Finaste tida på året ,syns eg.
Kanskje fordi eg er junibarn og lite glad i den mørke årstida.

Kunne glatt hoppa over den mørkeste årstida eg.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg