Tor med hammaren

Når eg tenkjer etter så har han for stort sett vore fråverande ei stund..
Helt til i går kveld og natt.
Desken snyte.
Der var mykje innestengt aggresjon og frustrasjon😎

Ekkelt når det dundrer rundt øyrene.
Idag er det skikkeleg høstver
Vind og regn og innever.
Høljer ned.
Det er då det er kos inne.
Nyt frukost mens eg ser på God morgen Norge☺
..

Glad i egg og kaffi ❤
Eller kvitost og knekkebrød.
Perioder for alt…
Kanskje eg idag får orden på haugen med strykeklær.
Ikkje så mykje husmor i meg

Håper det roar seg ute…

4 kommentarer
    1. Her er det heller ikke husmor… Jeg satser også på FINT VÆR, så jeg slipper tenke på at jeg BURDE vært husmor 😀 Nå har jeg jobben å skylde på også… Rekker ikke alt når jeg jobber liksom… 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg