Kreativitet😂🌷🎈❤

Trur eg hadde litt av det sjølv før i tida

Viktig å notere å tegne til My little ponny😂
Misfornøyd med resultatet og fram med linjal…
Eg ser på frå avstand😁

Mulig ein kommande filmkritiker.
Iallefall er multitasking ingen problem.
Snart 7🌷
Ordenssansen har ho arva etter besta

Treng eit arkivsystem.
Reine dronninga der ho sit❤
Forslag om å ‘kle på og at vi evn. kan gå ut vert kontant avslått.
Seinare🤗
Men ho jobber jo må eg forstå.
Ser jo det…
Så eg et og strikka og lurer på korleis eg kan få eit bedre kosthold uten søthunger🍅
.
.. .

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg