Båttur og pub besøk😁

Gamla er litt pysete på sjøen

Må konsentrere meg.
Sikkert derfor eg fekk i oppdrag og halde to koppar på ein gang.

Trudde jr. Sa i telefonen at eg skulle ta med ei kanne med kokt vatn og 1 pk kaffi…
Han sa ikkje det…fann eg ut.
Ei kanne kaffi skulle det vere…jaja..
Vi hadde jo pulverkaffe..

Får eit anna syn på livet frå sjøsida

Vakkert nær land

Og ein kjem fram til Alden og Verlandet

Gamla har fått seg mat.

Tante Gry sin pub

God mat.
No syns vi at vi fortjente det etter fjellturen

Til å med på toalettet var der flott…🤩

Fint i Verlandet

Taxien min

Damene nyt sjølivet

Takk for ein superfin tur.
Gjer eg gjerne fleire ganger om jr.gidd vente ein halvtime på toppen på ho gamlemor😃

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg