Irrsint kveps med adferdsvanskar

Kvepsen på altanen min burde hatt sinnemestringskurs.
Skikkeleg angrepslystig og går på med dødsforakt.
Ikkje har eg noko søtt med meg heller.
Kaffi og krimbok.
Idag vart det 1-0 til fienden.
Har fått eit stikk og ynskjer ikkje fleire.Kapitulerte.

Litt usikker på kortid eg skal gidde gjere noko innadørs

Idag har eg berre besøkt fjella i ytre Fjaler.Dei små.
Sett ut att på Alden.
Skal nok ut att der om det var bratt.Forma mi vert liksom ikkje bedre.
Hatt sånn koser meg i eige selskap dag.
No er det sofa og innekos resten av kvelden.
Gjeld å nyte siste ferieveka.

Livet er ikkje så verst

4 kommentarer
    1. He, he, he 🙂 Det burde vepsen hos oss også, men jeg har vært en vepsemorder, og drept 4 stk i dag. Da hevner jo kusiner og fettere og andre slektninger seg på meg!
      Tar ikke sjansen på at kattene skal bli stukket, for katter kan være allergiske, og jeg har lite lyst å oppsøke veterinær med kattene nå helgen.
      Kjempefine bilder, og det ser ut som du koser deg 🙂
      Ønsker deg en kjempefin fredag, og ei kjempefin og god helg 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg