Nye sko ….handlestoppen forsvann

Gamla har handla og det fort og gale..
Kanskje eg burde kjøpt sko som var litt meir sklifaste..
Var gode å gå med..Hatt meg ein prøvetur.
Trengde nye men kjøpt på impuls…
Ikkje bra antagelig.
Men dei låge vanntette skoa mine måtte gå i bosset i fortere veke.
Kjøpte ei bukse i same slengen…
Prøvde altså..
For størrelsen på klærne veks i takt med alderen…
Surt…Men må innsjå realitetene.

Klagde å styre unna klesbutikkene i Førde.
Liksom brukt nok peng i sommar…
Men…måtte stoppe i Dale..
Plutseleg var det gjordt…

Men.sånn kan det gå

No må eg jo bruke dei og.
Ellers er det jo bortkasta.

Er flott når ein kjem seg ut.Viktig å vere skodd🤣
Ikkje høge fjell på meg..
Men…Får no frisk luft i det minste.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg