Gamla har bada🤣

Når temperaturen ligg over 30 grader må eg avkjølast..
Held ut til langt ut på dag…Men fann ei strand

Over 20 grader og nydelig rett og slett.
No er eg ikkje nokon racer i vatnet…tvert imot.
Satsa på ein plass med aktivitet og håpa nokon hadde redda meg

Gjorde godt men no er eg like oppheta.
Måtte litt lenger inn i fjorden.så tok litt tid.

Kjøpte meg sandaler i ferien.

Gode..
No måtte eg no selvfølgeleg køyre meg delvis over og nesten nedi ei grøft…
Godt det find hjelpsame unge menn.
Han ville vel ikkje nett ha meg der så best å hjelpe meg vekk.
Hadde tenkt å gå på fjellet men er for hett for gamlemor.
Heldigvis vind.
Sommer og snart slutt på ferien.
Må nytast😍

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg