Hengemage og lausflesk

Er vel då eg bør skjønne at trening av magemusklene og styrketrening hadde vore tingen…
Men gjer eg det?
Langt ifrå….
Og eg burde.
Hadde vore godt for rygg og arm…
Seinare…..
Ser på flesket som velt utover her eg ligg på sofaen…
Ingen magemusklene å spore på mils omkrets…
Ikkje kan eg skulde på andre heller…
Så no ligg eg her stappmett og velt på sofaen…og tenkjer på kor greit det hadde vore med litt meir muskler….

Tenkjer at….søren og…
Vært ikkje idag heller…
Alt for mett som vanleg…
Trur eg bør skaffe meg sjølv litt fleire gode vaner….

I morgon er det Skifjordag.
Håper inderleg det vert oppholdsvær..
Ser ikkje lovande ut.
Skifjorden bryggeri har åpen dag.
Heldige vi som har bryggeri i bygda🙂
Kjekt at nokon får ting til.

Giddalaus etter nattevaktene mine…
Ser på svenske Hollywoodfruer

Ikkje ofte eg gjer det…
Ho der Gunilla er til og med verre enn meg….
Akk o ve…
Men ho får jo til og med betalt for galskapen🙂

 

 

#Ironi#humor

4 kommentarer
    1. Jeg bestemmer meg nesten hver dag for at NÅ skal jeg begynne å trene..Spesielt mage og rygg, for det TRENGER vi jo faktisk for å holde oss oppe etterhvert…Når vi blir ENDA eldre 😀 Men GJØR jeg det…neida, alltid en unnskyldning 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg