Heia Norge og hipp hurra

Reine 17 mai stemninga.
Imponert over desse brødrene Ingebrigtsen.
Yngstemann er jo super.

Eg vert jo utsletten her eg sit…
Problemet er at eg stappar i meg mat for harde livet undervegs i løpet…
Uff…
Nyt sofalivet som vanleg.
Er godt å lande der mellom vaktene.
Sett sola har eg og idag…
Burde nok gått på fjellet etter jobb…
Men orka ikkje…

Så eg ser em.
Håper på at energien skal komme krypande

Burde hatt noko av deira…
Må nok vente forgjeves…
Men er hardt å starte på jobb att etter ferien..treng tilvenning.

Kan ikkje overanstrenge meg heller.
Det skulle tatt seg ut.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg