Utslitt og augene på stilk

Kor søren vart det av søvnen.
Er nesten utruleg kor mange rare tankar ein får når ein ligg og vrir seg.og ikkje får sove
Dukker opp problem som ein ikkje visste om ein hadde.
Tankane lager ei skikkeleg vase av ting .som set hjernen i alarmberedskap.
Att og fram på do.Ser på klokka utallige ganger…

Så no har gamla lagt seg på sofaen.
Ute regnar det.
Her har eg tenkt å bli til eg skal på jobb…
Drakk nok formykje kaffi alt for seint..

Godt eg har seinvakt.
Skal lage meg ein god frukost om litt.
Gjeld å gjere det beste utav det😁

3 kommentarer
    1. Ja det er fryktelig irriterende å ligge der uten å få sove, men som du sier, så gjelder det å gjøre det beste ut av det. Ønsker deg en fin seinvakt.

    2. Jeg er sånn som deg, lager MASSE kødd midt på natta. Står jeg opp forsvinner det. Men å ligge i senga, og ikke sove, utrolig hvor mye rart hodet lager til DA…Hm..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg