Gamla har slengt beina på bordet

Det er helg og har gått opp 3 kilo…
Det er liksom dei eg møysommelig hadde tatt av i sommar.
Tilbake til gamle vaner eller uvaner og lite bevegelse…
No hjelper ikkje veret på heller.
Eg orkar ikkje vase i fjellet i regn og med vestlandsbunad.
Hadde nok berre lagt meg flat…
Må nok satse på å få hovudet til å skjønne at det held med mindre mat og søtsaker😎
Ikkje enkelt…

Er alt for makelig anlagt.
Lat rett og slett…iallefall på heimebane…
Må nok ei holdningsendring til.
Burde kanskje køyrt eit Lean på meg sjølv😁
Hadde kanskje vorte eit slit med handlingsplanen.

Jaja…er no berre meg sjølv det går utover.
Får sjå mord og mysterier og strikke litt mens eg planlegg framdriftsplanen av livet til gamla.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg