Ikkje måte på

Alvorleg kor det regnar.
Ikkje sånn forsiktig regn som i grunnen er greit å gå tur i.
Hamrer laus.

Litt kjedelig i lengda må eg sei.
Er jo kose seg inne ver.men hender jo eg må Ut.😂

Litt lei av å høyre om Løke er eg og.
Kva gjer ein ikkje før oppmerksomhet og medieomtale.
I tillegg får han betalt.
Kvar si lyst seier no eg.

Flomkatastrofene lyser mot meg frå skjermen.
Verden er i endring.

Skal snart ut å køyre i drittveret.
Gruer meg.
Vegen er jo ein stor dam.
Må få på meg fillene snart

Ha ein fin dag

2 kommentarer
    1. Har lest og sett at det har vært slik mange steder i landet. Jeg håper for deres del at dere kan få oppholdsvær og noen kjempefine høstdager 🙂
      Kjempefint bilde av blomstene 🙂
      Ønsker deg en kjempefin mandag, og ei kjempefin og god uke 🙂
      Purr, purr, Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg