I dag har eg tatt meg ihop

Ikkje berre berre det skal eg sei dåke.

Har jo ferie og forma er sånn passe..All verdens unnskyldningar for å ikkje gjere ein skit:-)

Men idag tok eg meg sjølv i nakken og fekk vaska litt på badet og soverommet.Og det var på høg tid.Ingen skal beskulde meg for å ha støv på hjernen.Kunne godt ha vore utstyrt med litt meir

 

Endeleg ikveld så kom sola.Har venta på godveret i heile dag, eg altså:-)Ja har vore opphald ettermiddag,men det var denne sola

 

Nydelig å kunne nyte denne flotte utsikta på kveldsturen.Gir ei eiga fred i sjela.

Viktig å nyte augeblikka.Ein veit aldri kva som venter rundt neste sving

Godt sleten og fornøgd med meg sjølv og dagen:-)Viktig å skryte av seg sjølv innimellom:-)

No må eg berre sjå til å verte ferdig med denne gardina:-(

Nermar seg no om ikkje anna:-)

 

#foto#høst#solnedgang

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg