Gamla er klar

Meldt store nedbørsmengder.
Liksom noko nytt.
Men etter to dager uten så kan det jo verte tøfft
Men eg er klar eg.
Vind er det ute til dei grader.
Men fått kjøpt meg både chips og sjokolade før regnet slår til

Vore ute og lufta vetet har eg og.
Nærmast full gjennomtrekk.
Ikkje regn endå.

Eg har tatt helg.
Henta ved og kokt meg kaffi.
Nesten fått i meg chipsposen…
Godt kva som er gjordt😂
Ikkje direkte sundt.
Burde kanskje heller laga med litt mat.
Sikkert lurt…
No fekk eg lyst på koteletter og salat…
Snart ferdig med gardina.
Har kjøpt meg tråd til genser..
Spørs kor det går..
Men….gardina først.
God fredagskveld

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg