Rasande oter og det tek seg opp

Med vinden altså.
Bles godt og regnet plaska.
Nytter lite  å ty til Noas ark i flaumtider ,når stormen tek på.

Fekk meg eit møte med ein illsint oter idag.
Høyres ut som ein rasande gryntande  gris.
Skjønnet ikkje først kva det var..
Sånn i striregnet og med hetta nedfor augene.forferdeleg lyd
Skremde den nok.
Skummet sto rundt munnen på den.Kom i full fart ut ør skogen
Heldigvis stakk den inn i ei grøft under vegen.
Uff…ikkje særleg kos.
Sett oter ofte men ikkje med det raseriet…
Og bilde….tok eg iallefall ikkje.Ekkelt

Jaja…heretter så ser eg meg nok godt føre….

Ferdig med gardina…Nesten.
Ikkje festa ender.
Starta på noko eg ikkje kan.
Genser.
Enn så lenge er det berre rett

Ferien er slutt.jobb imorra.
Slutt på ferie på søndager .
Går nok greit…

Så no nyt eg kvelden .
Høyrer på vinden som tek godt og lurer på korleis det ser ut i morgon tidleg.
Godt ein kan sitte inne i eit varmt hus

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg