Service og pensjon

Ja Larris har vore på ettårskontroll
Var ingenting som felte han visstnok,men service er ikkje gratis akkurat.

Gamla derimot feiler det mykje på.
Men vore og lært litt om pensjon i klp
Om eg vart noko klokere veit eg ikkje
Lærde iallefall at det nytter ikkje å tru…ein må vite…
Ein god regel sånn generelt.
Til no har eg vore plasstillitsvalt.
No skal det heite klubbleiar…og ein har ikkje medlemsmøte,  men klubbmøtet…
Jaja….
.stadig noko nytt sjølv om innmaten er den same.Merkeleg nok vært eg kalla inn til samling av plasstillitsvalde😶
Var inni i heile dag..og det når sola skein
2 grader og sommerdekk syns eg i grunnen var litt skummelt.ikkje så ofte eg tek ut før halv sju om morningen
Så vel heime fekk Larris på nye dekk Godt med snill son

Gamla lufta hjernecella..

Var rett og slett vakkert.
Vart berre så grådig svolten av turen😁
Mett no

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg