Gamla på loffen

Trur ikkje eg heldt har funne ut av desse turtraseane her….
Men oppdagar stadig noko nytt

Var bom på denne vege her…
Eg gjekk under…
Skytebane…
Her er den altso

Var eit flott anlegg.Det skal dei ha

Til og med sett ut ein båt i tilfelle syndefloda…
Greit å vere forberedt…

Litt kjekt med fine vegkantar

Elvane har roa seg etter storregnet

Fann meg ein skogsveg…
Men godt oppi kom eg på at det var vel hjortejakt ..i mørke klær og tett skog er det lite lurt…
Må nok ta den med refleksvest😎
Kor den gjekk veit eg jo ikkje..
Smalna inn oppi der eg snudde…

Flott og rusle rundt i naturen…

Her vart eg både svolten og tissetrengt.
Selskapsblære høyrer fortida til ..

Så best å snu

Kos med slike hus…

Gamla gjekk på det ho kunne.
Nett innom butikken …
Pæsa meg opp bakken…
Litt greit eg hadde fått grundig opplæring i kodelåsen …prinsessa var  streng der….er du 100prosent sikker at du kan den no besta…😍
Viktig å øve…

Skive med jordbærsylte er sterkt undervurdert
Karbohydrater til tusen…Men smakte berre lekkert…
Spørs om eg må ha litt til…
Vert svolten av frisk luft

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg