Når hjernecella kobler ut

Av og til lurer eg verkeleg på om eg har alle tastene inne.
Skremmande…

Den følelsen eg fekk då eg godt plassert i baksetet på veslesysta sin bil,på veg på nye eventyr,oppdaga at bilnøkkelen ikkje var med…

Larris stakkar,sto parkert på ferjekaia…
Fort gjordt å sjekke ..men huksa i grunnen ikkje at eg hadde hatt nøkkelen ..
Vel kan eg skulde på at eg var trøtt…men…Panikk…

Det er då det er godt å ha venner som bur på rett plass og kan sjekke…
.Larris stakkar hadde hatt nøklene heile tida han…og ikkje berre sine.
Ulåst bil med nøkler i…smart

Hipp hurra for gode hjelpara😍

Engler fins😁
No kan gamla slappe av..
Slit med søvnen…
Og når eg i tillegg gløymer å slå av vekkefunksjonen,så det ramler 0530…ganger 3…då har eg bedt om det…
Men….

Kaffi ordner det meste.
Ha ein fin dag

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg