Alle skulle hatt ei strikkeflink veslesøster

No har det seg slik at eg likar å strikke
Trur det går greit uten nokon må flikke

Gjekk så det kosta til mønsteret starta
Trudde eg mestra det heilt til eg fatta
Det var så gale så det kunne verte
Kasta det til siden for alt var på tverke

Den har leie lenge og kosa seg i korga
Er ikkje åleine,men med andre fasonga
eg prøver jo alltid ,men går ofte på tryne
Trur eg berre vel å klage på synet:-)


Men så kom veslesysta på hytta ein tur
Det var då eg kjende eg var skikkeleg lur
Berre ga heile kaoset til systa mi, og no sit eg her fornøgd og bli

For tok ikkje nett så lang ei tid
Før gensaren var ferdig og eg vart bli
Så ei syster som kan strikke og fikser galskapen min’
varmer storssysta i sjela inn:-)

God fredag

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg