Forandring fryder:-)

Litt lei av å vere berre kjeftsmelle,for eg er jo ikkje det.Berre litt sånn av og til
Vel tyt og maser eg ,kjefter gjer eg og,men høyres litt volsomt ut igrunnen
No bør eg kanskje slutte å kjefte og begynne å smile:-)
Mase vil eg nok heile livet,er eg redd,om eg ikkje misser stemma

Vore hos fysio idag.Trivelig igrunnen.
Fekk bekrefta at smertene nok er musklatur i ulage og fekk masasje.Sånn vondt og godt på same tid.
Men gjer nok godt i lengden.
Så her er det berre å fortsette som før.Rusle rundt i skog og mark,og så går eg etter vegen…
Alt etter humøret og tida
Bør nok starte å trene,,,men ikkje idag…
Kaldt og surt,men det er i det minste lyst lenge.
Her får ein gripe fatt i det som er positivt…
Ein vert visst det ein tenkjer..
Så no skal eg verte grei og mindre kjeftete….Vil ikkje slutte å mase,for det greier eg ikkje alikavel.
Det ville vere å lyge…og det er som kjendt slett ikkje pent.

Er så mykje eg sikkert burde forandra på…men…
Eg er den eg er….prøver så godt eg kan….

Litt feil og mangler skal ein jo ha…

Denne er søt

Snart leggetid for meg:-)Sov godt

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg