Forkjølelsen lenge leve


Gamla er slakke
No er det no ikkje dinna nasesprayen eg har,men gjer same nytta.
Har til og med paracet i tablettform.
Litt enklare syns eg…
Trudde denne forkjølelsen skulle minke..
Det kan eg visst drøyme om.
Men komme meg heim på eigen sofa og slepp vere til last for andre..Papir,nasespray og hostesaft..står ikkje på utstyret

No er eg i full forvirring om kva som er sunnfjorddialekt og kva som er sognedialekt.
Slike facebook grupper er kjekke.men går i surr..
No er eg ytresogning og har nok litt frå begge.
Austlenningane skjønner ikkje kva vi seier når dialekten tek av.
Nynorsk vert ein bagatell.
Skjønner ikkje så mykje av andre sine dialektar eg heller ..
Men artig er det.
Litt av personligheita vår.
Seier noko om bakgrunnen.
Må vere veldig fortvilande for folk frå andre land som har lært bokmål og kjem hit..
I tillegg snakker eg som eit maskingever..
På inn og utpust…
Ikkje no…Har meg ei stille stund..
Lewis på tv,og vind utfor glaset..
Eg nys…
Godt eg er aleine..

Går nok over…
Men seige greier..

.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg